میریم میخوایم بریم هرمزگان بابایی را منتقل کردن هرمزگان
خیلی ناراحتی تو چون از هوش بالایی برخورداری خیلی راحت
همه چیزها رامتوچه میشی البته من و بابایی بهت گفتیم تا کم کم
با این موضوع کنار بیای اما تا حالا که کنار نیومدی امیر من دارم
مهدکودک باز میکنم حالا کلاسای تابستونمونه امیروز برای تمیکاری
خونه ای که برای مهد گرفته بودیم رفتم توکل بر خدا تا بعد امروز
17 خرداد فردا تولد بابای منه اقاجون تو کاش خدا شفاش بده
اقاجون اصلا حالش خوب نیست
امیرعلی...ما را در سایت امیرعلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 221